20 Mart 2015 Cuma

Ojesiz çıkmam :)

   Oje benim vazgeçilmez bir parçam, ojesiz dışarı çıkmayan biri olarak kış favorilerimden bahsetmek istiyorum. Son zamanlarda Flormar ve Golden rose ürünlerinden başka oje süremez oldum diyebilirim.

işte bu mükemmel 6lı bu ara sürmeden edemediklerim
Golden rose rich color one step serisi geniş fırçası sayesinde kolay ve kısa sürede uygulama sağlıyor. (Eğer çok küçük,dar tırnaklara sahipseniz bu sizin için dezavantaj olabilir) Aynı zamanda çabuk kuruma özelliğiyle de +puan aldı benden :) Tek kat uygulamada bile kapatıcılığı fena değil ama yinede kusursuz bir görünüm için çift kat uyguluyorum.
   Soldaki 132 numara nude olmasına rağmen çift katta kapatıcılığı harika. Ortadaki 28 numara Bordo-vişne çürüğü arası rengine bayılıyorum. Ve sağdaki 130 numara mağazada ışıktan dolayı olsa gerek grimsi bir renk olduğunu düşünerek almıştım. Uçuk lila-pembe arası bir renge sahipmiş ama sürünce bunu da çok sevdim.

Flormar satin matte ve silk satin serileri de severek kullandığım ojelerden. Satin matte simli oje severler için alternatif olabilir. Ne parlak ne de tamamen mat bir görüntüsü var. Silk satin daha mat bir görünüme sahip ama dokunduğunuzda mat oje hissi vermiyor, yumuşak bir dokuya sahip ve ben bu görünümü soft renklere çok yakıştırdım. Soldaki GS14 oyster, ortadaki SS09, sağdaki SS07


4 yorum:

  1. merhaba cnm bloğun hayırlı olsun Gfc ekle takip edelim bende bloğuma beklerim sevgiyle kal!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sanırım ekleyebildim :) bloğunu ziyaret edicem sevgiler :*

      Sil
  2. Blogun hayırlı olsun :) Blogunu takibe almaya çalıştım ama sanırım sorunlu buton :(
    izleyiciler butonu eklersen takibe alırım nasıl yapacağım dersen parantez içine yazdım bak. :) (blogger paneli-----yerleşim-----gadget ekle------izleyiciler-----kaydet) benim makyaj bloguma da beklerim sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) yeni buton ekledim umarım çalışıyordur. Bende seni takibe alıyorum ;)

      Sil