20 Nisan 2015 Pazartesi

Alışveriş..

Merhaba

Dün avm ye gitmişken tabi ki de Watsons'a uğramadan edemedim☺ kelimenin tam anlamıyla 'ihtiyaçtan değil meraktan' bi kaç ürün satın aldım. 



   Pure beauty cc krem: Uzun zamandır aklımdaydı denemek istiyordum indirimde olduğunu görünce hemen kaptım. Açık ve orta ton olarak 2 rengi vardı, ben açık(ivory) olanı kendime uygun buldum. bb krem kullanan biri olarak farkını ve sevip sevmeyeceğimi merak ediyorum☺
   Superdrug kuru şampuan: Bir kaç yerde bu markanın fiyatına göre baya güzel olduğunu okumuştum. Çabuk yağlanmayan kuru saçlara sahip olmama rağmen merak edip aldım😃
Geçen hafta saçımı kahkül kestirdim en azından saçımın bu kısmında kullanabilirim diye düşündüm.
   Pastel matte eyeliner: Ten rengi göz kalemi almayı zaten istiyordum ama hangi markanınki daha iyidir diye bir araştırma yapmamıştım görmüşken pastelinkini alıverdim. Gözümün iç kısmına uygulayacağım. Daha aydınlık ve iri göstermede faydalı olabilir.

                    



   Rimmel london brow this way: Sanırım tek başına kullanıldığında pek bi fark olmuyor en azından ben göremedim. Benim gibi kaş fakiri insanlarda kalemle doldurduktan sonra tarama-sabitleme amaçlı kullanıldığında yararlı olabilir diye düşünüyorum.
   Cream shower coconut: Ben bir duş jeli bitsin sonra başka alayım diyenlerden değilim. 2-3 duş jeli birden kullanıyorum. Farklı kokuları seviyorum, bir de hindistan cevizli eklensin dedim ve bunu da aldım. Daha önce farklı kokularını denemiştim bu ürünün. Güzel köpüren bir ürün hem de uygun fiyatlı.
Ve deneme boyu temizleyici ve krem.. Böyle mini mini gördüm hoşuma gitti, seversem büyük boylarını alabilirim diye düşündüm.
Merak edilen ürünler olursa yorum bırakın lütfen☺ kullandıktan sonraki düşüncelerimi paylaşmak isterim.. Sevgilerrr😘

10 yorum:

  1. hayırlı olsun tatlım bende pastelin eyeliner'ini merak ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) pastel eyeliner aldığım gün kullandığım bi ürün oldu ve gayet kalıcı, gözümün iç kısmına uyguladım siyah kalem gibi gözü küçültmek yerine daha iri ve aydınlık gösteriyor. Bundan sonra ten rengi kalemleri bol bol kullanıcam sanırım :) ama mat yerine kremsi bir kalem olsa daha mı iyi olurdu bilemedim denemek lazım

      Sil
  2. oooo bende hemen alayım ya :)

    YanıtlaSil
  3. Ay blogunuzun ismini gördüm zaten hemen içim ısındı geldim, en sevdiğim renktir mavi *-* bir arkadaşımın blogunda sizi gördüm, blogunuzu çok sevdim gfc ile takibe aldım. ^-^ Banada beklerimm =) www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) beğenmene çok sevindim bende hemenn geliyorumm sana ;)

      Sil
  4. Bende de duş jeli hastalığı var, aynı şekilde 2-3 duş jeli aynı anda kullanıyorum :) Ama evde fazla stok yapmışım artık onları görmekten bunaldım bu yüzden kendime yasak koydum onlar bitene kadar yenisi alınmıcak diye :) Aldıklarını güle güle kullan, takipteyim benim bloguma da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com

    YanıtlaSil