17 Nisan 2015 Cuma

Nude (ten rengi) Ruj inceleme..

   Merhaba bu yazımda kullandığım nude rujlardan bahsedeceğim. Ben ruj söz konusu olduğunda genelde uygun fiyatlı olanları tercih ediyorum. Tanıtacağım rujlar 20 lira altında fiyatlara sahipler. 


 


 Golden rose velvet matte serisi 01 numara ve Rimmel london moisture renew serisi 700 numara uzun zamandır severek kullandığım nude rujlardan..



   Golden rose 01 oldukça kalıcı bir ruj ve nude olmasına rağmen kapatıcılık özelliği çok başarılı, tek başına kullanılmaya uygun bir ruj olduğunu söyleyebilirim. Dudakta çok fazla kuruma hissi de yaratmıyor. Hafif kahvemsi bir renge sahip, her dudak rengine uyum sağlayabileceğini düşünüyorum. Serinin diğer renklerini denemeye karar vermeme rağmen bir türlü satın alma fırsatım olamadı ne yazık ki :/ Farklı markaları deneme isteği ağır bastı. En kısa zamanda diğer renklere sahip olma umuduyla diğer ruja geçelim :)


                                               



















  Rimmel london 700 nemlendirme özelliği çok başarılı ama kapatıcılığı için aynı şeyi söylemek pek mümkün değil, sanırım bu biraz da renk tonuyla ilgili bir durum. Yumuşak yapısı sayesinde çok kolay uygulanıyor. Dudak rengim koyu olmamasına rağmen bu rujla tek başına kapatıcılık sağlayamayıp önce ten rengi bir dudak kalemi sürüp sonra bu ruju uyguluyorum. Şeftaliye dönük bir rengi var, kalemle birlikte kullanmayı dert etmiyorsanız severek kullanabilirsiniz. Mor kapağını çok sevdiğimi de söylemeden geçemeyeceğim şık bir kabı var :)
  
  Ve şimdi de nude ailesinin yeni üyelerinde sıra..
         
   
    Geçtiğimiz hafta satın aldığım Essence Long lasting nude serisinin 02 ve 05 numaralı rujları.. Fiyatları da çoookk uygun :)     




Essence markalı ilk rujlarım olma özelliğini de taşıyan bu seriyi gerçekten sevdim. Vaad ettiği kalıcılığı fiyatına göre (8,5 tl ye aldım) çok iyi sağlıyor. Çok parlak olmayan hafif  nemli bir yapısı var uygulaması da çok kolay. Neredeyse aldığım günden beri 05 cool nude kullanıyorum :) Rengini çok sevdim hafif gül kurusu gibi dudakla bütünleşen bir rengi var ve tek başına kullanmak mümkün.  02 numaralı ruju ise deneme amaçlı uyguladım çok açık şeftalimsi bir renge sahip, altına kalem veya fondoten uygulamak gerekecek gibi duruyor. Gün boyu dudağımda kalıp kullanmadığım için pek yorum yapamayacağım.


          

   
   Sanırım bu rujları dış görünüşünden dolayı da çok sevdim. Kabı ve içi aynı renk..                

11 yorum:

  1. merhaba cnm essence nin rujlarını alıp almamakta hep kararsız kaldım ama yazını okuuktan sonra alçağım galiba sevgilerle:))

    YanıtlaSil
  2. sevindim buna :) umarım memnun kalırsın canım

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. renkleri çok beğendim güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  5. Bayıldımmmmmm rujlarin renklerine ♡ Hepsi harika ya, tam benim tonlarım nude. İndirim zamanlarında hepsine saldiracagim hazır anneler günü de yakın :D Çok güzel yazı olmuş canim, benim bloguma da beklerim. Sevgiler ♡

    http://bakimliibayan.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene sevindim :) İndirimsiz halleri de çok uygun beklemeden alabilirsin ;)

      Sil
  6. Ben geldiiiiim! :) Rujlara bayıldım....Nude olunca zaten tamam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin :) evet ben de severek kullanıyorum denemeni tavsiye ederim :)

      Sil
  7. Renkleri bayağı güzelmiş

    YanıtlaSil