28 Şubat 2016 Pazar

Favori makyaj temizleyicilerim

   Selamlar efendimmm bugün ki yazımda makyaj temizleme ürünlerimden bahsedicem. Öncelikle makyaj temizleme mendillerini çok pratik bulduğumu söylemeliyim eve çok geç gelmişsem yorgunsam mendiller çok işimi görüyor.
   Şu an Rossmann dan aldığım isana makyaj temizleme mendillerinden kullanıyorum. Şimdiye kadar kullandıklarım arasında en beğendiğim ürün bu oldu, göz makyajımı bile çıkartabiliyorum bununla.. Daha önce bebak ve benri markasının mendillerini kullandım. Bebak temizleme mendilleri oldukça kuru, sert ve tahriş ediciydi bir daha asla almam, benri ise göz makyajı temizleme de pek olumlu sonuç vermese de ten makyajını iyi temizlediğini söyleyebilirim. Ama favorim tabiki isana.. Mendilleri yumuşak bir dokuya sahip ve yağlı bir yapısı var bu sayede makyajı çok iyi temizliyor. Suya dayanıklı olmayan rimelleri iyi çıkarabiliyor, çok bastırmadığınız sürece göz çevresinde tahrişe sebep olmuyor.


   Sonra ki ürünüm herkesin severek kullandığı Garnier micellar kusursuz makyaj temizleme suyu.. Çok fazla anlatmaya gerek yok bu üründen çokça bahsedildi zaten. Tek ürünle tüm makyaji kalıntı bırakmadan temizleyebiliyorsunuz. Bu bitince mavi-yeşil renkli olanı denemeyi düşünüyorum sanırım hassas ciltler içindi. 
   Bir diğer temizleyicim Diadermine nin nemlendirici temizleme sütü. Kış aylarında cildim oldukça kuru hale geldiği için nemlendirebilecek bir temizleyici arayışındaydım bir watsons indiriminde rafta görüp denemek istedim. İlk başta aldığıma pişman etti beni, kullanma talimatında ürünü direk ve ya bir pamuk yardımıyla uygulayın yazıyordu. Ben de diğer temizleyiciler gibi pamuğa döküp uyguladım. Garnierden sonra makyajı çıkarma gücü çok düşüktü ve göz makyajımı silerken göz kapaklarımı yaktı ben de kullanmayı bıraktım. Daha sonra ürünü direk cildime uyguladım parmaklarımla masaj yaparak ovaladım aynı şekilde göz kapaklarımı, kirpiklerimide hafifçe ovalayıp yüzümü yıkadım, makyaj tamamen temizlenmiş ve cildimde yumuşacık olmuştu. Suya dayanıklı maskarada sonuç ne olur bilemiyorum.


   Bunlara alternatif olarak bebek şampuanıda iyi bir temizleyici diyebilirim. Çözücü özelliği makyaj temizleyiciler kadar iyi olmadığından göz makjında çok başarılı değil bence. Bir de benim çok eskiden ten makyajı yapmadığım dönemlerde kullandığım avon göz makyaj temizleyicisi var. Gözümün içine kaçtığında kısa bir süre bulanık görmeye neden oldu bende fakat iiyi bir temizleyiciydi diye hatırlıyorum. Şuan ürün ambalajı daha farklı olabilir bu baya eskiydi.
   Benim deneyim ve önerilerim bu şekildeydi sizler hangi ürünleri kullanıyorsunuz ? Görüşlerinizi yorum olarak bırakırsanız sevinirim.

2 yorum: