5 Şubat 2016 Cuma

Kutu Kutu Pense :)

  Merhaba

Bugün yapımı çok kolay ve çok kullanışlı bir şey paylaşmak istiyorum. Şey.. Şey de ne bilemedim :) neyse ihtiyacımız olan malzemeler; istediğiniz şekil ve büyüklükte bir adet kutu(rulokat,pringles vs.), yapışkanlı kaplama kağıdı, makas, cetvel.


  Kaplama kağıdını cetvelle ölçüp kutuya göre kesiyoruz, sonra dikkatlice kaydırmadan ve hava kabarcıkları kalmadan sıkıca yapıştırıyoruzzzz işte bu kadarrr :)


  Eğer ihtiyaç duyarsanız birleşme yerinden bantlayarak sağlamlaştırabilirsiniz. Benim kutumun ağız kısmında cipsi açarken oluşan soyulmalar vardı bu yüzden elimdeki gümüş rengi bir ojeyle rötuş yaparak kötü görünümü düzelltim. 


  Veee son durum.. Çeşitli büyüklüklerdeki silindir kutuları makyaj fırçalarımı ve boya kalemlerimi koymak için kullanıyorum. Bu kare kutudaysa yüzük küpe gibi takılarım var. Bu kutuyu 2mm lik straforlu maket kartonu kullanarak yapmıştım sonrasında farketmeden böyle bir set oluşuverdi. 


2 yorum:

  1. Eline sağlık çok güzel olmuşlar bence şu kalemlik mehmet efendi türk kahvesi kutusu mu :)) Boyutu fırçalar için falan çok ideal,süper fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) yok rulokat kutusu büyük olanlardan, ama kahve kutusuda güzel olurmuş :)

      Sil