10 Şubat 2016 Çarşamba

'ROMANTİK' Sevgililer Günü

  Merhaba :)
  Sayılı günler kalmışken bir sevgililer günü kombini gelsin ozaman. Genelde 14 şubat için kırmızı renk tercih edilir ve daha feminen, seksi bir görünüm elde edilmek istenir. Ben bunun aksine romantik tarzda bir kombin hazırladım, eski zamanların masum aşklarına, mektup beklerken çarpan kalplere gönderme olsun istedim. Danteller, brokar kumaşlar, pembeler..

  Gelelim detaylara..


  ilk olarak yakası ve kolları dantel detaylı transparan beyaz bir gömlek ve altına yüksek bel, önden 2 pilesi olan, kabartmalı çiçek desenli, pembe, bir etek tercih ettim. buna alternatif olarak ise Bebe yaka inci işlemeli, yarım kollu, etek kısmı hafif kloş gelen bir elbise seçtim.

    











  Aksesuar olarak son zamanlarda tüm mağazalarda gördüğümüz parlak bronz renkli, küçük askılı bir çanta seçtim. Ne kadar küçük desemde içine telefon, minik bir cüzdan ve bi kaç parça makyaj malzemem rahatlıkla sığabiliyor ee zaten bunlar olsun yeter :) Gömleğin dantelleri ön planda olacağı için koluma bir şey takmama gerek yok ama elbise için acı kahve deri, ince kordonlu, zarif bir saat kullanmak istedim. Vee tabi ki kulakları boş bırakmamak lazım.. Gri-krem sedefli altın kaplama bu küpelerde kombinime eşlik edecekler. Eğer gündüzden dışarı çıkacaksanız gözlük almayı da ihmal etmeyin.

  

















  Ayakkabı olarak ben bu soft renklerin devamlılığını sağlayıp bej tonlarda ve mevsim gereği de bot ağırlıklı seçimler yaptım. Hadi gelin bir göz atalım.

                              

  
    Rahatlığından ödün vermek istemeyenler için bu yılın favorisi kalın topuklu, süet botlar tercih edilebilir. Sivri burun, deri şık bi botla da kombini tamamlayabilirsiniz. Ve son seçenek olarak Daha feminen bir görünüm elde etmek isteyen, farklı desenleri bir arada kullanmayı sevenler için yılan derisi desenli yine bej tonlarına yakın bu stilettoları da kullanabilirsiniz. 

   Son dokunuş saçlar..

   

  Romantik örgüler, iri dalgalar ve salaş hafif dalgalı bir at kuyruğu ile saçlarınızı bu özel güne hazırlayabilirsiniz. Benim makyaj önerim toprak tonlarında ışıltılı farlar ve içerisinde hafif pembelik bulunduran nude rujlar.. Artık 14 şubata hazırızzz aşkla kalınız efendim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder