8 Şubat 2016 Pazartesi

Yves Rocher İNDİRİM..!

Selamlar :)
  Geçenlerde yves rocher indiriminden bir kaç ürün kaptım ve bu yazımda onlardan bahsetmek istiyorum.  


Bildiğiniz gibi yves rocher bitkisel içerikli paraben içermeyen ürünleri olan bir marka veee tüm bu güzelliklerin yanında bütçeyi çok da zorlamayacak fiyatlara sahip hele de indirim zamanlarında..

  
  İlk sırada herkesin dilinde olan yves rocher kayısılı yüz peelingi var. ‘’Pürüzsüz ve canlı görünümlü bir cilt için bitkisel içeriğindeki Kayısı Çekirdeği tanecikleriyle cildinizi derinlemesine temizler, pürüzleri giderir ve yumuşatır. Uygulamanın ardından ışıldayan yumuşacık teninizde hoş bir meyve kokusu bırakır.’’ Ürün bu şekilde tanıtılmış, şimdi gelelim vaadlerini ne kadar gerçekleştirdiğine. Ben haftada 1 kullanıyorum ve gerçektende kullanım sonrası yumuşacık pürüzsüzleşmiş ve canlanmış bir cilde sahip oluyorum fakat bu etki sadece o gün için geçerli diyebilirim. Düzenli kullanımda nasıl bir etki gözleniyor henüz bilemiyorum çünkü 2 haftadır kullanıyorum. Kokusu gerçekten muhteşem. Peelingi uygularken buram buram kayısı kokuyor ama öyle baygın, ağır bir koku değil çok hoş ve hafif bir koku.. Bana göre kokusu bahsedildiği gibi kalıcı değil sadece uygulama sırasında hissediliyor duruladıktan sonra kaldığını düşünmüyorum. Ama genel olarak beğendiğim bir ürün oldu, sevdim bunu, alın bunu, sevin bunu :D


  2. ürün yves rocher pembe greyfurt özlü Yüz Ferahlatıcı Sprey.. Ben bunu Aslı Özdel’in bir videosunda görüp merak etmiştim. ‘’içeriğindeki Pembe Greyfurt özüyle daha canlı ve doğal nemine kavuşmuş bir cilde sahip olabilirsiniz. Makyaj yapmadan önce uygulandığında makyaj bazı olarak kullanılabilir. Ya da cildinizi temizledikten sonra ferahlatıcı bakım olarak kullanabilirsiniz. Durulama gerektirmez.’’ Ürün açıklaması bu şekilde.. Bu ürünü çok fazla kullanmadım, Bir kez cildimi temizledikten sonra uyguladım ferah, canlanmış bir his bırakıyor. Fazla bir nemlendirme sağladığını düşünmüyorum. Yaz aylarında kullanmak için ideal bir sprey olabilir. Bir kez de makyaj bazı olarak kullandım fakat pek bir etki gözlemleyemedim. Ten makyajımda kullandığım fondöten uzun süre kalıcı özellikte bir ürün olduğundan makyaj bazı olarak kalıcılığa ne gibi bir etkisi var pek farkedemedim açıkçası. Ama vardır bi kerameti deyip susuyor, sonraki denemelerim için kenara çekiliyorum :)


  3. ürün Yves Rocher Kadife Vücut Peelingi, bunu sanırım %40-50 gibi bi indirimle aldım çok karlı oldu J ‘’Faslı kadınların dillere destan güzelliğinin kaynağı olan Argan Yağı sayesinde cildi yumuşatır, besler, nemlendirir ve cilde ışıltı verir. Kadife Vücut Peelingi ayrıca içerdiği Fas Kili sayesinde gözenekleri arındırırken yumuşatır. Cildi ölü hücrelerden arındırır.’’ Ürünün vaadi bu şekilde. Ben haftada 1 ve ya 2 kez uyguluyorum. İsmindende anlaşıldığı gibi gerçekten de  duş sonrası tenimde kadifemsi bir etki yaratıyor. Nemli ve yumuşak bir deriniz oluyor, ama bunda da diğer peeling gibi o gün için böyle hissettiriyor. Kış aylarında olduğumuzdan dolayı cildim oldukça kuru bacaklarımda pul pul dökülmeler olabiliyor. Ekstra bir nemlendirici kullanmıyorum (nivea duşta vücut losyonu dışında) şu sıra cildimdeki kuruluğun azaldığını farkediyorum tamamen son bulmasa da faydasını gördüm diyebilirim. Bunu da severek kullanıyorum.
  
  Ben de durumlar böyle.. Yves Rocher ile yeni tanıştım ve bundan sonra da alışveriş yapacağım bir marka olacaktır. Uzun zamandır bildiğim fakat pahalıdır diye çok yanaşmadığım bir markaydı öyle olmadığını görmüş oldum, herkese tavsiye ederim :) Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder